28/11

Efter en underbar och upplevelserik resa på många sätt så var det dags för verkligheten, Svergie och skolan. Även fast jag kom hem för cirka två,tre veckor sedan så har det varit mycket att ta igen nu efter så jag har inte kunnat få tillfälle att skriva ner om det. Det var mycket intryck att smälta även fast det fanns så extremt mycket positivt med. Så som att det faktiskt är det mest utvecklade landet för tillfället, vilket känns EXTREMT bra för det är så mycket som måste ändras och förbättras. Fattigdom,jämnställdhet och inte för att tala om hur miljön behandlas. 
Jag har redigerat en hel del bilder som jag fotograferade, tänkte att jag skulle runt jullovet göra min fotobok och beställa. Sedan har jag även fotograferat för ett slags fotbolls "företag" som står för citatet "Tillsammans för en rättvisare värld". Där skulle jag ta kort på hur det gick till när dom gjorde fotbollar av platspåsar eller bananblad. Det känns skönt att ha prickat av det från listan. Tänkte att jag skulle skriva mer om vad vi gjorde på dagarna på fredag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linnéa Svedberg.

och min resa.

RSS 2.0