18/10

Jag har förvånadsvärt inte fått någon resfeber än. Men jag antar att jag inte längre kommer vara så kaxig när det väl gäller och vi är på g. Var på De la Gardie igår och lånade med en videokamera och fick med ännu mer sponsorgrejer som pennor,block,tshirtar m.m. Utöver vårat egna back pack så har vi tre rullväskor med prylar,kläder och sponsorgrejer som dem skall få. Känns väldigt bra att ge bort sånt vi har i överflöd till sånna som inte har lika mycket utav det. Idag hade jag tänkt att städa undan allt skolarbete och få det inlämnat samt börja packa i min egna väska. Tänkte att det kanske kunde vara intressant att ta del av vårat schema där nere? (vet inte hur ofta jag kommer ha tillgång till internet, eller överhuvudtaget om jag kommer kunna ha det) 
Imorgon så postar jag iallafall upp schemat för alla dagar! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linnéa Svedberg.

och min resa.

RSS 2.0