3/10-20.06

Igår drack jag för första gången dukoral och tog den sista vaccinsprutan tillsammans med Emma. Nu är det bara ett läkarintyg som fattas! Och självklart dricka dukoral klart samt ta malariatabletter. Nu till helgen blir det min första helg som jag inte kan vara med och samla ihop pengar. Det kommer kännas så välförtjänt när vi åker iväg för i princip de fem senaste veckorna har alla helger varit uppbokade med något som har med resan att göra. Imorgon hade jag tänkt att börja skissa och fundera lite på hur jag ska lägga upp min fotobok,vilka objektiv jag vill ha med och kanske låna med en videokamera från skolan. Känns skönt att gå på praktik nästa vecka, då kanske man får lite tid över till att fundera på det lite extra!
Undra hur det ser ut i Afrika vid denna årstiden...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linnéa Svedberg.

och min resa.

RSS 2.0